Comentați evoluția echipei

fortunatamadau
Administrator

Re: Comentați evoluția echipei

fortunatamadau
Administrator
This post was updated on .
meciul Fortuna Tămădău - Dinamo Sărulești 1-0 (galerie foto)
echipa a jucat bine chiar dacă au lipsit niște jucători
galerie foto...
În legătură cu faza din minutul 87 cred ca arbitrul a procedat corect anulând golul oaspeților

Re: Comentați evoluția echipei

fortunatamadau
Administrator
This post was updated on .

...puțini spectatori la meci azi - și ce vreme frumoasă a fost...

Re: Comentați evoluția echipei

AlexLFC
IN legatura cu faza din min 87,cred ca nu a fost corecta decizia arbitrului.Iata si dovada:http://www.youtube.com/watch?v=hYJdQcJDVAM

Alex uite aici un extras din regulamentul FIFA 2010 al jocului de fotbal....tot ce pot sa spun e nota 10 pentru arbitru...si-a facut temele...si nu a cedat presiunii jucatorilor oaspeti A LUAT DECIZIA CORECTA... a fost fault la portar

Re: Comentați evoluția echipei

fortunatamadau
Administrator
Meciul Fortuna Tămadău - Avântul Dor Mărunt se pare că a fost ultimul meci care s-a jucat în campionat în acest an

(galerie foto)

Din păcate încă o dată s-a dovedit că la un meci de fotbal ocaziile se răzbună...
(galerie foto)

Re: Comentați evoluția echipei

fortunatamadau
Administrator
Dacă nu o băgăm în aţe nici de la 11 metri ...
(galerie foto)
...am avut mai mulţi spectatori decât la meciul cu Săruleşti

Re: Comentați evoluția echipei

fortunatamadau
Administrator
Pos Team Pld W T L Goals Diff Pts
1 Dunarea Ciocanesti 14 11 2 1 73 - 17 56 35
2 Venus Independenta 14 10 3 1 64 - 12 52 33
3 Avantul Dor Marunt 14 8 2 4 29 - 18 11 26
4 ? Inainte Modelu 14 8 1 5 33 - 25 8 25
5 ? Progresul Fundulea 14 8 1 5 27 - 26 1 25
6 ? Viitorul Sohatu 14 6 4 4 29 - 27 2 22
7 ? Victoria Dragos Voda 14 6 2 6 31 - 34 -3 20
8 ? Victoria Lehliu 14 5 4 5 34 - 23 11 19
9 ? Unirea Manastirea 14 5 4 5 21 - 23 -2 19
10 ? Steaua Radovanu 14 6 1 7 31 - 42 -11 19
11 ? Agricola Borcea 14 4 4 6 29 - 32 -3 16
12 Dinamo Sarulesti 14 5 1 8 26 - 56 -30 16
13 CS Curcani 14 4 1 9 21 - 36 -15 13
14 Rapid Ulmeni 14 3 2 9 33 - 55 -22 11
15 Fortuna Tamadau 14 3 1 10 19 - 52 -33 10
16 Viitorul Plataresti 14 2 3 9 15 - 37 -22 9

Re: Comentați evoluția echipei

fortunatamadau
Administrator
acum suntem cei mai slabi din liga, nu reusim sa jucam nimic
din pacate trebuie facut ceva ca sa mai jucam si la anul in liga a IV a pentru ca este pacat de toate cheltuielile facute cu echipa
Sambata cu independenta am vazut multa ambitie la jucatori dar si multa neputinta...

poate ca la anul ne vom reveni
pana atunci la multi ani Romani, la multi ani romani!

Re: Comentați evoluția echipei

user2013
 3 iun 13, 09:53
marian am: Mult succes Fortuna si felicitatri tuturor celor care au fost si care vor fi alaturi de echipa indiferent de moment . Salutare si sa auzim de bine.
3 iun 13, 09:52
marian am: si nu in ultimul rand ca o ultima doleanta, imi doresc sa vad un NEW FORTUNA cu fotbalisti mai seriosi mai responsabili si mai organizati.
3 iun 13, 09:50
marian am: un lucru deosebit de important este ca Fortuna sa-si pastreze alaturi aceiasi oameni pasionati, apropiati si impatimiti, de la conducere- antrenor pana la jucatorii care vor sa joace pentru acest club
3 iun 13, 09:48
marian am: din punct de vedere personal imi doresc enorm de mult sa vad cum noua generatie, noul ciclu de fotbalisti sa-si exprime dorinta de a juca fotbal cel putin la fel de mult cum ne doream noii.
3 iun 13, 09:46
marian am: Tamadaul Mare are nevoie de sport, are nevoie de fotbal, are nevoie de tineri care sa scoata lumea din case si monotonie, sportul trebuie sa mearga mai departe in comuna noastra.
3 iun 13, 09:45
marian am: sper sa se traga linie si cei din conducere sa traga concluziile de rigoare si sa dispuna masurile sa fie luate in consecinta si construcitve pentru un nou plan de promovare.
3 iun 13, 09:36
marian am: intradevar acest sfarsit de sezon a fost unul de foc si nu aveam nevoie de experimente, si ne-am bazat mai mult pe experienta unor jucatori care nu prea au evoluat.
3 iun 13, 09:35
marian am: unii dintre ei chiar au talent , nu trebuie sa mai asteptam sa ajunga la 25 de ani sa-i promovam.
3 iun 13, 09:34
marian am: echipa trebuie reconstruita pentru ca se poate face din nou o astfel de " performanta" locala, trebuiesc promovati mai multi juniori
3 iun 13, 09:33
marian am: majoritatea au ajuns la 30 de ani acest lucru s-a vazut din plin in acest an, unde fizic am fost depasiti vizibil.
3 iun 13, 09:33
marian am: ca un punct de vedere ai ultimilor 8 ani de existenta si activitate in liga 4 ( unde nu multe echipe au reistat) sunt de parere ca ciclul de fotbalisti care au dus echipa in aceasta liga s-a incheiat.
3 iun 13, 09:31
marian am: perfect de acord cu cele de mai jos, tot respectul pentru cei care s-au implicat in formarea si mentinerea Fortunei in esalonul 4, mai ales celor care s-au implicat din punct de vedere financiar.
3 iun 13, 09:28
marian am: salutare dragilor!
2 iun 13, 03:59
Vadica: salutare! astept reactii ...
2 iun 13, 03:57
Vadica: respect pentru Oprea Dan, este cel mai frumos blog din tot judetul, acolo unde exista
2 iun 13, 03:54
Vadica: RESPECT PENTRU CONDUCERE SI JUCATI FOTBAL
2 iun 13, 03:53
Vadica: cred ca ar trebui sa scriem o carte pentru cei 20 de ani de existenta
2 iun 13, 03:51
Vadica: asta spune mult despre conducere, nu cred ca exista 3 echipe la nivel judetean care a reusit aceasta performanta
2 iun 13, 03:49
Vadica: din seria in care am promovat acum 9 ani suntem singura echipa care nu s-a desfiintat si am respectat competitia, ne-am prezentat la toate jocurile indiferent de pozitia din clasament
2 iun 13, 03:44
Vadica: am reusit in 8 ani de liga IV sa ne situam in clasamentul tuturor timpurilor in primele 20 echipe din 80 de localitati
Vadica: sunt foarte multe aspecte de care nu aveti cunostinta dragi jucatori despre mentinerea echipei in liga, de continuitatea echipei in competitiile organizate de AJF Calarasi
2 iun 13, 03:36
Vadica: reprezentarea Clubului Sportiv Fortuna Tamadau in relatiile cu tertii, Presedinte Dumitrache Lucian
2 iun 13, 03:33
Vadica: mai mult respect pentru conducerea echipei pentru: d-nul Primar Chirica Constantin, d-nul Viceprimar Olteanu Costinel
2 iun 13, 03:31
Vadica: 20 de ani de fotbal, peste 300 de legitimatii (seniori, juniori), aceleasi persoane care se implica de existenta echipei
2 iun 13, 03:25
Vadica: am fost interesat in fiecare sambata de rezultate, sunt aproape de echipa inca din ani *94 cand am fost vicele Olteanu la prima sedinta cu delegatii echipelor de fotbal la nivel judeten
2 iun 13, 03:20
Vadica: din motive de serviciu, familie, sanatate etc
2 iun 13, 03:18
Vadica: adevarat ca nu am participat la toate meciurile echipei in ultima vreme
2 iun 13, 03:18
Vadica: dar ... este mult mai usor doar sa criticam conducerea
2 iun 13, 03:17
Vadica: asa cum spunea vicele daca ne implicam toti si completam cate 10 erau depuse acum peste 200
2 iun 13, 03:16
Vadica: apropo de formulare 2% am depus in Bucuresti peste 20
2 iun 13, 03:15
Vadica: si in functie de alte rezultate totul se va decide in ultima etapa
2 iun 13, 03:14
Vadica: trebuie sa castigam acasa cu Victoria Lehliu
2 iun 13, 03:14
Vadica: din pacate sunt sanse minine sa evoluam si anul viitor in liga IV
2 iun 13, 03:13
Vadica: salutare!

Re: Comentați evoluția echipei

cici
Dupa cativ ani petrecuti in liga a IVa echipa a retrogradat .
A fost frumos numai ca de acum nu sunt sperante prea mari ...

Re: Comentați evoluția echipei

lucic
avem motoare diesel. pornim mai greu. un 2015 mai bun va doresc. la multi ani!

Re: Comentați evoluția echipei

darius
sunteti slabi. am vazut la Sarulesti o echipa debusolata fara nici un orizont. scor 4-2 pentru Sarulesti

Re: Comentați evoluția echipei

pepino
Suntem varza in ultimele meciuri nu am jucat nimic

Re: Comentați evoluția echipei

hector
jucam in ultima liga a judetului calarasi, suntem la mijlocul clasamentului fara ici un fel de perspective...
nu cred ca vom mai avea resursele sa revenim in liga a IV a

Re: Comentați evoluția echipei

ionescu
de rasul curcilor deplasarile nu se mai fac din lipsa de efectiv, echipa a si uitat sa joace fotbal. Se intalnesc mai des pe la petreceri si birturi