Golgeterii echipei

fortunatamadau
Administrator
Aici puteti posta informatii despre golgeterii echipei, nr de goluri marcate, cu ce echipa am jucat...
Se vor intocmi clasamente dupa fiecare etapa...

ASTEPT COMENTARIILE VOASTRE !

Re: Golgeterii echipei

suporter1
Ganea (Ionut Alin Costea) este golgeterul echipei
edy

Re: Golgeterii echipei

edy
AJF Calarasi nu publica nimic despre golgeterii judetului. In sezonul 2014- 2015 tur Costea a marcat peste 15 goluri

Re: Golgeterii echipei

marius
Cu toate ca nu a mai marcat de mult cred ca gogeterul echipei este Scarlat Marin.

Re: Golgeterii echipei

raks
golgeterul echipei in anul 2015 este Costea IONUT (GANEA)

Re: Golgeterii echipei

Iordan
Ganea ete golgheterul echipei in anul 2015, cu toate ca a avut meciuri slabe in acest an... echipa nu a jucat prea bine si nu cred ca vom urca mai sus de jumatatea campionatului... La multi ani!

Re: Golgeterii echipei

C0c0
Ganea este golgeterul echipei...

Re: Golgeterii echipei

sportCL
Mai jucati anul asta sau s-a terminat fotbalul la Tamadau?